Zonnebloem Aspergebrunch 21 juni 2026

“Als afsluiting van de week van de Zonnebloem heeft de Cuisine Culinaire Noord-Limburg een Aspergebrunch verzorgd voor de Zonnebloemvrijwilligers uit de regio Peel en Maas. De kerkdorpen gaan straks verder als een regio Peel en Maas. De Gouverneur Emile Roemer en Wethouder Sander Janssen waren hierbij aanwezig evenals de Directeur van Zonnebloem Nederland Wim de Bundel uit Rotterdam. De brunch werd gepresenteerd door Karin Jacobs en Joyce Kranen van Fijne Zaken. De muzikale ondersteuning was van Brigit Geuyen. De gasten kregen als amuse een groene asperge in filodeeg, een romige aspergesoep, gevolgd door een pasteitje met kip en asperges en als dessert een Tiramisu Licor 43 in een glas. De asperges zijn gesponsord door Teboza en de heerlijke bubbels en wijnen door Gall & Gall Venlo Gelreplein. Dank aan de inzet van de leden van de CCNL die dit mogelijk hebben gemaakt.”

John Heijsters, President CCNL